Irodai adminisztrátor

Adminisztrációs asszisztens állás Érden

Hungart Logistic Kft.
Érd
2025. 01. 31.


Adminisztrációs Asszisztens pozicióra keres érdi nemzetközi szállítmányozó cég munkatársat érdi munkavégzéssel. Home office-ban történő munkavégzés nem lehetséges.

Feladatok

  • Általános irodai adminisztrációs feladatok
  • Szállítói számlák iktatása digitalizálása
  • könyvelésre előkészítés, irattározás
  • Céges dokumentumok, szerződések, levélküldemények kezelése, postázás
  • Az iroda napi szintű gördülékeny munkavégzésének elősegítése: irodaszerek, tisztítószerek konyhai fogyóeszközök stb. biztosítása, rendelése
  • Egyéb beszerzésekkel kapcsolatos tevékenységet koordinálása
  • Tárgyalótermek rendben tartása, megbeszélésekre való előkészítése
  • A céghez érkező vendégek fogadása, irodai vendéglátás
  • Telefonok kezelése
  • Kollegák utazásával kapcsolatos ügyintézés (repülőjegy, szállás)
  • Belső események szervezésének és lebonyolításának támogatása
  • Házipénztár kezelés

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Hasonló területen szerzett minimum 2 éves szakmai tapasztalat
  • MS Office programok felhasználó szintű ismerete
  • Jó kommunikációs, együttműködési képesség és problémamegoldó készség
  • Önálló, megbízható munkavégzés, precizitás, proaktivítás

Előnyök

  • Angol nyelvtudás,
  • B kategóriájú jogosítvány

Amit kínálunk

  • 6 vagy 8 órás munkaviszony, H- P tartó munkarend,
  • Hosszútávú munkalehetőség, stabil vállalati háttér és infrastruktúra
  • Modern, felszerelt irodai környezet
  • Versenyképes jövedelem
  • Kutyabarát iroda
  • Céges telefon

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra
  • Részmunkaidő 6 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!


Hasonló hirdetések